مزایای حوله خشک‌ کن برقی

یک حوله خشک کن علاوه بر خشک نمودن حوله ها، چه مزیت های دیگری می تواند داشته باشد؟

حوله‌ خشک‌کن برقی یا آبی علاوه بر خشک نمودن لباس‌ها و گرم کردن فضای حمام در فصل سرد سال که دمای مطلوبی در حمام ایجاد می‌نماید، می‌تواند باعث کاهش رطوبت محیط حمام شده و در نتیجه باعث کاهش رشد میکروب‌ها در حمام گردد.

مزایای حوله خشک‌ کن برقی

در برخی شهرها از جمله شهرهای شمالی که رطوبت هوا درآن ها بالا می‌باشد، وجود حوله خشک کن حتی در فصل تابستان در محیط حمام ضروری است تا علاوه بر خشک نمودن سریع لباس‌ها و حوله‌ها، رطوبت موجود در محیط را کاهش داده و از رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها جلوگیری کند.

این در حالی‌است که واحدهایی که در مجتمع‌های مسکونی با سیستم گرمایش مرکزی قرار دارند؛ به دلیل خاموش بودن سیستم در فصول گرم سال (بین ۷-۹ ماه از سال) عملا امکان بهره‌مندی از سیستم حوله‌خشک‌کن آبی را در این بازه نسبتا طولانی ندارند.
همچنین با توجه به شرایط ساخت و ساز در کشور و بافت قدیمی بیشتر بنا‌ها و عدم آشنایی کافی و احساس نیاز در زمان ساخت بناها، در بسیاری از منازل، به دلیل عدم وجود سیستم موتورخانه و رادیاتور و یا عدم تعبیه لوله‌کشی رادیاتور در سرویس‌های بهداشتی، عملا امکان استفاده از حوله خشک‌کن‌های آبی (آب گرم) وجود ندارد.

حال در این شرایط راهکار چیست؟

راهکار بهره‌مندی از حوله خشک‌کن در تمامی فصول و تمامی فضا‌ها

با در نظر داشتن موارد ذکر شده، بهترین گزینه پیش‌رو، استفاده از حوله خشک‌کن برقی است. با بهره مندی از حوله خشک‌کن های برقی در حمام، می‌توان در هر فصلی از سال و در هر موقعیت جغرافیایی و هر نوع بنایی، نیاز به حوله‌ خشک‌کن مرتفع می‌گردد.

شهرهای جنوبی ایران نیز که عموما فاقد لوله کشی مرکزی برای رادیاتور هستند، می توانند با بهره مندی از حوله خشک کن های برقی بدون نیاز به ایجاد لوله کشی آب گرم، از مزیت های متعدد این محصول برخوردار شوند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
تماس سریع : 09120198229