شرایط مرجوعی کالا

در صورت مغایرت کالای ارسال شده با کالای درخواست شده

پس از ارسال محصول سفارش شده و به محض دریافت و مشاهده محصول توسط خریدار، چنانچه مغایرتی بین کالای درخواست‌شده خریدار و کالای ارسال شده مشاهده گردد؛ خریدار می‌تواند بدون مخدوش و پاره کردن کارتن (یا بسته‌بندی) کالای دارای مغایرت را پس از تماس با واحد سفارشات به دفتر سفارشات مجتمع صنعت آلتان آزمون مرجوع نماید.

  • حداکثر مدت زمان مورد قبول برای اعلام مغایرت از زمان دریافت کالا توسط خریدار ۲۴ ساعت میۤاشد و  در صورت گذشت ۲۴ ساعت از تاریخ دریافت کالا و عدم پیگیری خریدار، به درخواست مرجوعی کالا پاسخ داده نخواهد شد. در این شرایط خریدار جق هرگونه اعتراض، شکایت و پیگیری را از خود صلب نموده است.
  • در صورت پاره شدن یا مخدوش شدن کارتن (یا بسته بندی) و یا هرگونه ایجاد خرابی ظاهری یا باطنی در کارتن (بسته‌بندی) ویا محصول خریداری‌شده، ضمانت برگشت مرجوعی باطل می‌گردد.

در صورت مشاهده ایراد یا اشکال فنی در دستگاه

 در صورتی‌که کالای خریداری شده از وبسایت TopSUNHeating پس از نصب و راه اندازی مشکل فنی داشته باشد، خریدار پس از مشاهده آن باید با دفتر فروش مجتمع صنعت آلتان آزمون تماس گرفته و مراتب را به اطلاع مدیر یا کارشناس بخش فروش برساند. پس از پیگیری، بازدید و هماهنگی با کارشناسان فنی شرکت و تایید ایشان مبنی بر ایراد فنی دستگاه، دستگاه فروخته شده شامل ضمانت برگشت مرجوعی می‌گردد.

  • خریدار حتما در صورت مشاهده ایراد و مشکل فنی در دستگاه باید مراتب را تا ۷ روز پس از تاریخ دریافت کالا ویا نصب و تحویل قطعی، به دفتر فروش مجتمع صنعت آلتان آزمون اعلام نماید. در غیر این صورت و گذشت ۷ روز پس از خرید، تضمین برگشت مرجوعی کالا باطل می‌شود.
  • در صورتیکه نصب و راه اندازی دستگاه توسط افراد غیر مجاز و غیر از تکنسین‌های نصب و راه اندازی شرکت و در شرایط غیر استاندارد نصب و راه اندازی گردد، تضمین ۷ روزه برگشت کالا باطل میشود.

خسارت در حین حمل و نقل کالا

در صورتیکه در حین حمل و نقل کالا خسارتی به آن وارد شود، مشتری می‌تواند تا ۲۴ ساعت از تاریخ دریافت کالا، گزارش خسارت وارده را به دفتر سفارشات مجتمع صنعت آلتان آزمون اعلام نماید و با تایید کارشناس سفارشات نسبت به عودت و تعویض آن اقدام نماید.

  • کلیه کالاها با بسته بندی اصلی شرکتی تحویل مشتری می‌گردد. هر موردی که باعث مخدوش یا پاره شدن کارتن یا جعبه اصلی کالا و متعلقات آن شود، امکان استفاده از ضمانت مرجوعی را از بین می‌برد.
  • ارسال اصل فاکتور فروش همراه با کالای مورد نظر الزامی می‌باشد.
واتساپ چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
تماس سریع : 09120198229