کیف‌ها و باکس‌های گرمکن‌دار ضد کرونایی

اخبار آلتان 10 خرداد 1399

کیف‌ها و باکس‌های گرمکن‌دار ضد کروناییکیف‌ها و باکس‌های گرمکن‌دار ضد کرونایی

با شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن شمار قربانیان این ویروس، اظهارنظرهای متفاوتی که بعضا غیر علمی نیز می‌باشند در بین آحاد مردم در جریان می‌باشد. یکی از مهم ترین مسائل مطرح شده در این حوزه، سفارش غذا از رستوران‌ها است.

حال این مسئله پیش‌ می‌آید که افراد بسیاری با توجه به شرایط کاری (کارمند، راننده، کارگر و …) مجبور هستند که روزهایی ازهفته را بیرون ازمنزل غذا بخورند یا از رستوران و اغذیه فروشی سفارش غذا دهند.

روش کلی برای پیشگیری با کرونا

از اینرو لازم است چند نکته را درنظرداشته باشند:

  • تا حد امکان؛ رستوران، کترینگ و آشپزخانه ثابتی برای تهیه غذا در نظر گرفته و هر روز رستوران و اغذیه فروشی خود را عوض نکنند.
  • بهتر است برای سفارش غذا به رستوران، کترینگ و آشپزخانه بصورت حضوری مراجعه تا از سلامت و بهداشت محل پخت و تهیه غذا اطمینان حاصل کنند.
  • اگر سفارش غذا را در محل کار یا منزل می دهند، حتما بعد ازتحویل گرفتن غذا و قبل از خوردن، بسته بندی را بعد از باز کردن در سطل زباله بیندازند و با کمترین تماس غذا با ظرف، محتویات را به بشقاب منتقل کنند.

این نکات، در واقع شیوه کلی برای پیشگیری از کرونا ویروس می‌‌باشد ولی در واقع شیوه اصلی مقابله با این ویروس همه‌گیر در خصوص غذا‌های رستورانی و فست فودی، داغ کردن ویا حرارت دادن به مواد غذایی می‌باشد که موثرترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کروناست.

از اینرو، مجتمع صنعت آلتان آزمون، بعنوان اولین و تنها تولیدکننده سیستم‌های گرمایشی برقی، سامانه‌های رستورانی خود را تحت عنوان TopSUN Warmer در قالب کیف، باکس (جعبه) حمل غذا و همچنین گرم‌کن‌های ثابت ارائه نموده است.

هریک از این محصولات، متناسب با کارکرد موردنظر با ایجاد دمای گرم، ضمن گرم‌نمودن و حفظ دما و کیفیت اولیه غذا سرو شده، با ایجاد محیطی گرم، عمل ضدعفونی نمودن غذاهای تحویلی را انجام می‌دهد.

با گرم کردن و ضد عفونی غذا، همزمان، بسته‌بندی‌های مربوط به آن نیز، در محیط کیف، باکس و گرمکن‌های ثابت نیز ضدعفونی شده و ریسک ابتلا و انتقال را به شدت کاهش می‌دهد.

لذا بیایید با پویشی سراسری از مدیران رستوران‌ها و تهیه‌کنندگان غذا، بخواهیم (کیف‌ها و باکس‌های گرمکن‌دار ضد کرونایی) را در اولویت اصلی خود قرار دهند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
تماس سریع : 09120198229