روش های ثبت خدمات فنی:
در صورت درخواست نصب، راه اندازی و تحویل محصولات خریداری شده و یا مشاهده ایراد و یا سوال در خصوص عملکرد محصول خریداری شده و یا نیاز به جابجایی و نصب مجدد و بطورکلی هرگونه خدمات پس از فروش میتوانید به یکی از روشهای ذیل درخواست خود را ثبت نمایید.
ثبت درخواست تلفنی
در این روش جهت دریافت خدمات فنی، در ساعات اداری (10:۰۰ صبح تا 7:۰۰ عصر) با تماس با شماره تلفن ثابت 02188993780 (واحد فنی و پشتیبانی) و یا شماره همراه 09388894670 (واحد سفارشات و پیگیری محصولات) نسبت به ثبت و درج مشخصات محصول خریداریشده؛ اقدام نمایید. پس از بررسی موارد ذکر شده، جهت اقدام مقتضی تماس و یا تکنسین به محل ارسال میگردد.
ثبت درخواست آنلاین
در صورت نیاز به خدمات فنی، از طریق فرم زیر امکان درج و ثبت درخواست بصورت آنلاین وجود دارد.
بمنظور دریافت خدمات فنی، متناسب با نوع سفارش خرید خود، فرم زیر را تکمیل و خدمات مربوطه موردنظر را انتخاب نمایید تا در اسرع وقت، همکاران فنی ما جهت ارائه خدمات مراجعه نمایند.
فرم ثبت خدمات فنی