محصولات بر حسب کاربری

محصولات گرمایش برقی تاپ‌‌سان (TopSUN) با توجه به تنوع عملکردی شامل موارد زیر می‌باشند:

۱- ساختمانی: محصولات ساختمانی که به دو دسته عمده، محصولات فضاهای داخلی (گرمایش مطبوع) و گرمایش فضاهای باز (گرمایش محیطی) تقسیم می‌شوند. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

۲- بیمارستانی و درمانی: این محصولات بیشتر کاربردهای درمانی و توانبخشی داشته و قابلیت استفاده برای عموم را فراهم می‌آورند. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

۳- رستورانی: محصولات رستورانی، شامل تجهیزات متنوعی می‌باشند که در بخش‌های مختلف رستورانی و غذایی کاربرد دارند. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

۴- صنعتی و عمرانی: با توجه به نیازهای گرمایی خاص در بخش‌های صنعتی و عمرانی، محصولات گرمایشی با کاربری ویژه طراحی و تولید می‌گردد. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

۵- عمومی: این محصولات، با توجه به نیاز عمومی طراحی و تولید می‌شوند و افراد مختلف بر حسب نیاز خود می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

۶- کشاورزی، دامداری و طیور: محصولات با کاربری خاص در بخش‌‌های مختلف کشاورزی، دامداری و طیور که قابلیت بهینه‌سازی عملکرد را بخش مورد استفاده فراهم می‌آورد. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

۷- گرمایش سبز: با گسترش ایجاد روف گاردن (بام سبز) و فضاهای سبز کاربرد خاصی از محصولات گرمایشی نیاز است. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

۸- وسایل نقلیه عمومی و خودرویی: محصولات مخصوص گرمایش خودرویی شخصی و وسایل نقلیه عمومی طیف نسبتا وسیعی را شامل می‌شود. برای مشاهده محصولات مربوطه از طریق لینک زیر مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
تماس سریع : 09120198229