ثبت اطلاعات محصولات جهت فعال سازی گارانتی
قابل توجه مشتریان محترم:
جهت فعال سازی گارانتی محصولات خریداریشده، لطفا به ازای هر محصول خریداری شده یک بار فرم ثبت گارانتی را تکمیل بفرمایید. برای هر محصول ثبت شده برگ گارنتی جداگانه صادر خواهد شد.
شرایط ارسال عکس و فیلم محصولات نصبشده (برای ثبت گارانتی و تأیید نصب)
بهمنظور تأیید گارانتی و ثبت نهایی نصب، ارسال تصاویر و ویدیوها باید مطابق دستورالعملهای زیر انجام شود:
1️⃣ زیرفرشیها (پد گرمایش زیرفرشی)
- در تصویر یا ویدیو، باید لبهای از فرش بالا زده شود تا لوگوی TOPSUN روی زیرفرشی بهصورت واضح و کامل قابل مشاهده باشد.
- تصویر باید نشاندهنده محیط واقعی استفاده (محل نصب) باشد، نه فقط قطعه جداگانه.
- نور محیط باید کافی و وضوح تصویر بالا باشد.
2️⃣ سایر محصولات (رادیاتور، حولهخشککن، گرمکن شیشهای و…)
- ویدیو باید شامل نمای کامل محصول از زوایای مختلف باشد.
- از محصول تاپسان نصب شده، یک ویدیو ایستاده (عمودی) با گوشی موبایل گرفته و آپلود نمایید.
- وضعیت نصب، اتصالات برقی، کلید یا ترموستات باید بهطور واضح نمایش داده شود.
- در صورت وجود نمایشگر یا چراغ عملکرد، فیلم باید حین روشن بودن دستگاه گرفته شود.
3️⃣ مشخصات فایلها
- تصاویر باید روشن، واضح و بدون فیلتر باشند.
- فرمتهای قابلقبول: JPG, PNG برای عکسها و MP4 برای ویدیوها.
- نام فایلها ترجیحاً شامل شماره فاکتور یا نام مشتری باشد.
4️⃣ نحوه ارسال
- از طریق فرم ثبت گارانتی سایت تاپسان یا واتساپ پشتیبانی تاپسان ارسال گردد.
- در صورت نصب چند محصول، برای هر محصول فایل جداگانه ارسال شود.
5️⃣ تذکر مهم
- عدم رعایت موارد فوق ممکن است منجر به عدم تأیید گارانتی نصب گردد.
- ارسال تصاویر و ویدیوها به منزلهی تأیید رضایت از نصب و عملکرد محصول است.