درخواست پشتیبانی و خدمات فنی محصولات تاپسان

مشتری محترم تاپ‌سان،
از اینکه محصولات گرمایشی تاپسان را انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. تیم پشتیبانی فنی تاپسان آماده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، درخواست‌های مرتبط با نصب، راه‌اندازی، آموزش، بررسی عملکرد، تعمیر، تعویض قطعات، ثبت گارانتی و مشاوره فنی را پیگیری و رسیدگی کند.

چه درخواست‌هایی را می‌توانید ثبت کنید؟

  • نصب یا راه اندازی اولیه
  • بررسی عملکرد یا تست سیستم
  • درخواست تعمیر یا سرویس
  • اعلام خرابی یا خطا
  • دریافت مشاوره فنی
  • درخواست بازدید حضوری
  • پیگیری ارسال یا تأمین قطعات

تعهد ما به شما

✔ پاسخگویی سریع
✔ پیگیری تا حل کامل مشکل
✔ ارائه خدمات مادام‌العمر
✔ استفاده از قطعات اصلی
✔ پشتیبانی توسط کارشناسان متخصص

برای تسریع روند رسیدگی، لطفاً فرم زیر را با دقت تکمیل کنید. اطلاعات شما مستقیماً به واحد خدمات فنی ارسال شده و کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.


فرم درخواست خدمات فنی

مشخصات خریدار(ضروری)
طبق مشخصات درج شده در فاکتور خرید، این قسمت را تکمیل بفرمایید
مشخصات درخواست کننده خدمات
اگر خریدار و درخواست‌کننده یک نفر هستند، این بخش را تکمیل نکنید.
شماره همراه (دارای واتساپ) جهت ارسال پیگیری
شماره تلفن ثابت در این بخش درج شود.
ایمیل
در صورت تمایل به دریافت پیگیری از طریق ایمیل، این قسمت را تکمیل کنید.
آدرس دقیق و کامل(ضروری)
آدرس دقیق و کامل، محل موردنیاز برای ارائه درخواست پشتیبانی و خدمات فنی را در این قسمت درج نمایید.
نوع محصول خریداری‌شده
نوع خدمات درخواستی

در صورت نیاز به تماس توسط همکاران تاپسان؛ بهترین زمان برای تماس با شما از طریق تلفن چه زمانی است؟
ارسال عکس و فیلم جهت ارائه بهتر خدمات (در صورت نیاز)
فایل را اینجا رها کنید یا
انواع فایل های مجاز : jpg, mp4, حداکثر اندازه فایل: 25 MB.